torsdag 16 juli 2009

we went to belgium, 4.

det är en särskild känsla att vakna upp och
veta att det är sista festivaldagen.
en dag kvar att njuta av livets ljusa sidor,
...sedan vänder man hemåt, försvinner in i ' den gråa vardagen, mörknar med hösten,
fryser fast i vintern...
för att nästa år tina upp med våren och
blomma ut med sommarens festivaler! :D

söndagen på året GMM mötte oss i alla fall
med dimma. solen brändes inte genom diset
i och för sig, det var ju skönt :) men det såg
nästan lite halvtråkigt ut.
som tur var var det rikigt varmt trots allt.
















det var nightwish på söndagen, och jag och emmy
styrde verkligen upp some serious dancemoves!
det var allt från 70-talsdisco till snigeln och allt
därimellan! den bjöd vi på ;D
COB spelade också! Haha, jag hamnade bakom ett
tvåmeters vidunder till kille framför mig. Kul!
Hur jag än spanade så såg jag bara... rygg.
Personligen tyckte jag att det var lite roligt ;D
så jag bad att mina vänner skulle ta en bild på det.
då märkte mr. 2 meter detta, och ba: "Oj, shit!
- vill du sitta på mina axlar?!"
och huuuur bra såg inte jag där jag satt och vinglade,
med huvudet 3 meter ovan mark typ :P :)

Manson spelade sist denna sista dag. Vilket satans
antiklimax! inte för att jag förväntat mig nått, alls!
men jag lyckades ändå bli besviken! starkt jobbat!

morgonen efter var det ihoppackning... det brann
här och där på campingen, på grund av att folk inte
ville ta hem sina tält, utan föredrog att elda upp
dom. Vi hade en fin, orange spya på ena sidan tältet.
vi drog oss till bussen, vi packade in oss (bästa
platserna, igen - såklart!) vi försökte försätta oss i
dvala, mååånga timmar passerade och till slut fann
vi oss i stockholm.. och kunde köra hem! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar