måndag 20 juli 2009

bytes: hjärna med helt ok kapacitet

okej, jag gillar mitt huvud, till viss del.
lättlärd, tyst och inte så krävande.
men varför i helvete ska det göra så jävla
ont hela tiden?! :C

räcker det inte med att jag dras med världens
jobbigaste migrän med synbortfall, yrsel,
förlorad känsel, illamående, ljuskänslighet
osv osv osv. måste jag har lättast i världen
att få vanlig huvudvärk också?
jag är beroende av treo. det är dåligt, det
är dyrt, det suger.. och det är sant.
har varit utan i 2 dagar nu och vill inte ens
prova att vara utan en dag till.

"Biverkningar: Vissa personer som använder medicinen kan till exempel få sura uppstötningar, halsbränna och må illa. Medicinen kan även öka risken för magblödning och magsår. Acetylsalicylsyra kan också göra att man blöder lättare."

jag kanske har blundat för det, men att jag
ibland inte får behålla maten för att jag har
så mycket sura uppstötningar osv beror nog
på min lifesaver treo. jag borde sluta, big time.

men seriöst: treo är det enda som funkar mot
min huvudvärk... och jag har ont i huvudet,
90% av alla dagar. jag blir ju helt seg i huvudet,
borta, på dåligt humör.. jag skulle ju inte kunna
ha ett normalt socialt liv utan det.. fan.

1 kommentar:

  1. Testat Mivi Total Plus eller Mivi Total Flex? Såndär vitamintjosan man kan köpa på hälsokostaffärer, käka 2matskedar/dag och drick mycket vatten. Hjälper då mig mot kraftig huvudvärk iaf!:)

    SvaraRadera