söndag 19 juli 2009

grillasupajobbachillasupachilla

helgen var fin med fest i Sävar på fredagen.
jag repade först, för killarna gick med på att
repa fem :) jag hann till och med till grillningen!
gissar att enorma mängder alkohol förtärdes,
ty promillet verkade inte lågt för de flesta.
galen kväll, kolla bara in bilden; en örn bet
mig i underläppen. whoaw! vad hände liksom? ;P
halv fem gick jag och la mig. tanken på att
jobbet väntade 6 timmar senare kändes.. sådär.
tur att min kund som skulle komma var på
samma fest ;D höhö.
















sedan efter jobbet bjöd emma mig på mat.
det var underbart för min bakfylla :)
efter det for jag, mattias och jocke ner till
älven och chillade lite, vattnet var tyvärr kallt.
kvällens förfest var stationerad på haga,
och sedan följde utgång på trädgården,
avrundat med mat på max.

idag har varit en bajsdag helt enkelt.
förutom att mattias blev morbror idag! det var jätteroligt :D
men inget har klaffat för min del, och mitt humör
har legat någonstans strax under golvet tror
jag. blev inget rep, och det har jag ångest över.
inte heller företagspappersjobb. fanfanfan.
har hängt lite hos tomas med tobbe, christ och
fredrik. dane cook och lite random tv.

sedan fick jag tjockångest och följde med
mattias när han åkte till replokalen, och
gick hem. skönt med kvällspromenad ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar