fredag 17 juli 2009

jag skulle, men jag..

igår skulle jag egentligen till robertsfors,
men det blev inte av, för rickard kom till
stan istället. vi skulle haka på mattias och
christ på bio, men det blev inte, så det blev
filmkväll istället. sedan ville jag att rickard
skulle följa med ut och fiska, men det blev
inte, så det blev till att träffa tomas och dra
ner på stan och möta upp med lizette.
först en bärs på pipes, sedan en på tc.
sedan skulle vi på max eller nått, med det
blev inte, så det blev en fet macka på
nattöppet iställlet (tack tomas, du är för snäll).

idag ska katterna vaccineras. om ett par timmar.
uuusch, sprutor! Jag blir yr av att se mina katter
ta en spruta. bleeh.















sedan vill jag hinna repa, innan det är dags för
grillparty (fast jag lär inte hinna grilla..) i Sävar!

och så fick jag helt plötsligt bokningar imorgon!
shit, var som sagt ute igår, så det blev lite sent.
och ikväll blir det fest, så det blir också sent...
kommer att vara råsliten.. och det känns skit
när man ska jobba och vill prestera :S
får ta det halvlugnt helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar