onsdag 15 juli 2009

we went to belgium, 3.

lördagen var också stekande kokhett varm.
helt galet. kanske 35 i skuggan, och det kändes
lätt som det dubbla i solen :P det enda sättet
man överlevde på var att med högst en halvtimmas
mellanrum gå och blöta ner håret och tröjan i
kallvatten.

det dracks maes ut en 5-literstunna i tältet, och
folks hjärnor went bananas. ett litet smakprov
från när tomas hittar Emmys kilt...
och låtsas "tappa pennan" som han sa:




















och som att inte det räckte så fick vi vetskap
om "Chompers"....
- "har jag missat nått?"
-"eum.. jaa.. tobbes kuk grävde ett hål i marken!"
OMG.?! :/
fast när den fångades på bild visade det sig bara
vara dendär tyska bratwursten som någon
lämnat vid vårat tält :)

Kvällens headliner var i alla fall Slipknot!
Jag var inte särskilt taggad... tills dom började
spela vill säga. Då bestämde jag mig för att jag
MÅSTE röra vid stängslet längst fram!!
och alla vet ju att man troligast dör ifall man
är framme i moshen på Slipknot..
och jag var verkligen försiktig.. och jag klarade
det! :D dock med uppskrapade knän, sprucken
läpp och ett svullet ögonbryn. Lätt värt! ;D




















för övrigt så brände, sved och hettade solbrännan
så mycket att jag övervägde att krypa ur skinnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar