måndag 6 juli 2009

living alooone

känns fortfarande skumt att bo ensam!
att inte behöva, eller ens kunna, fråga om
vad som händer ikväll, vad det blir för
mat osv osv. inte för att det är särskilt
jobbigt eller så, bara ovant, och lite trist.

helgen spenderades mestadels på trädgården;
både fredag och lördag. middag hos maco och
jessica på fredagen och poolparty hos lizz på
lördagen.

fredagen kändes sisådär med tanke på att
jag skulle upp till jobbet och bröllopsfix på
lördagmorgon o.O
tänkte åka vid halv ett, men jag blev kvar
till stängning. höhö. pigg och fräsch på lördag!
(däckade efter jobbet några timmar innan
festen började igen ;D)

igår var jag med tomas, thomas, lizette, fredrik,
elin och lodis. inte alla samtidigt dock.
först bakismat på pion, och så småningom
filmkväll och liknande. (repet jag skulle på blev
inställt.)

tomas är alldeles för snäll, jag känner mig som en
bajskorv mot honom för att han alltid betalar taxi
osv. önskar jag var rik och kunde bjuda tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar