lördag 25 juli 2009

lördag.

clara kommer hit idag! det är hur bra som helst!
clara borde bo här. som förr på den gamla goda
tiden! det skulle vara det bästa.
(nu kanske inte bilden är direkt ifrån
"den gamla goda tiden", den är bara från förra
sommaren, men wtf, det är clara iaf!)




















dessutom verkar det som att tobbe kommer,
och jessica, och ett par grannar osv. kan nog bli
trevligt! dock är jag trött redan nu :S
förstår inte varför, var visserligen på fest igår,
men jag körde bara. repade till tio, sedan begav
jag mig till stan och en fest på carlshem typ.
bra fest, otippat folk! gamla bekanta, goda
vänner, nytt folk, helt lagom promille i blodet
för de flesta (det fanns undantag, på typ 4,0 säkert! :P)
sov i tio timmar, och sedan dess har det bara
slöats, handlats, städats lite och ätit mat.

nu ska jag besöka duschen, sminkväskan och
garderoben, sedan får folket komma :D

2 kommentarer: