fredag 3 juli 2009

inte som det brukar!

nää. först var jag bortrest i en vecka.
kom hem på tisdagkväll, tillbringade onsdagen
med min kära pojkvän :] sedan åkte han bort!
så nu är jag ensam hemma. ovant? ja.
detta fenomen har inte inträffat sedan förra
vintern+våren då jag spenderade en massa tid
i Ö-vik utan att känna en själ :P

jaa.. äta ensam (blir oftast inget av)
sova ensam (okej, mattias jobbar ju natt,
så den biten är jag förståss van vid ;P)
vakna ensam, bestämma mat själv, handla
själv... konstigt! men helt okej när det bara
är en vecka :) har jag ju katterna också!
och en god bok! och mitt broderi, och jag
kan ju sysselsätta mig med matlagning,
bakning och promenader ^^
(tantvarning på mig!)

dessutom spenderar man ju ganska mycket
tid ute med vänner i denna underbara tid
kallad sommar :) jag vill till Robertsfors och
träffa vänner. Har inte träffat Erika sedan i
höstas och inte träffat Angelicas bäbis! :O
Hoppas jag hinner innan Rockweekend!

Och jo, Graspoprapport (haha, vilket roligt ord)
kommer så småningom. Mattias har tagit med
sig DATORN dessutom :O som har det inte
blev tomt nog när han förvann, datorn också!
Kan bara blogga från jobbet, och här har jag ju
inga smaskiga bilder, men lugnt, det kommer :)

2 kommentarer:

  1. testa 5 veckor själv hörru ;) du får leka med mig ju så du inte behöver vara så tantig /grubbeflikka91

    SvaraRadera
  2. haha, tack anonym grubbeflikka91 XD
    då kommer jag och snyltar mat hos dig då!
    Muaaahaahaaa!

    SvaraRadera