söndag 2 augusti 2009

trött - tröttare - jennifer.

OJtrött jag är. helt sjukt trött.
tröttare än någonsin? jag började hallucinera
idag när jag körde bil, så trött var jag! (är)
(att jag dessutom körde bil, trafiksäkert!)

bröllopsfix och nolia heeeela lördagen.
och vad hade jag laddat upp med? en fredagnatt
som sög bajskorv och jag sov ingenting. var
dessutom på krogen båda dagar.

fjant är bortrest :( jag saknar henne.. hon har
blivit stora damen, blivit av med oskulden och
ska bli mamma. min lilla bäbis! :O tiden går
så fort när man har roligt..
seriöst! kolla bilden! <3 kom hem!




















haha, oj. anyway.
har varit och fiskat med rickard idag. ingen
fisk, men asfint väder och allt var nice ändå!
rickard är så snäll, när han känner för att
vara det :)
blev ett intensivt rep på 25 minuter, drog
bara igenom låtlistan inför spelningen den 21:a.
sedan fick vi visst en spelning den 15:e också :)
sedan fick jag speeda hem med bilen så att
mattias kunde ta den till jobbet.

sängen. NU! 8 timmars sömn, kom igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar