torsdag 6 augusti 2009

dra efter andan nu.

fan. saxarna var ju kvar på jobbet! och jag
skulle klippa folk på nolia.. och bilen var trasig.
bra morgon? bajskorv.

hur som helst så jobbade jag konstant från
10 till 18, knappt en lugn sekund. sprang och
åt på en kvart och var på toa en gång, thats it.

och när klockan väl blev 18 fick jag paniiika
hemåt med cykeln; på en dryg timma skulle
middag lagas, sockerkaka bakas, toan skulle
städas, allt skulle diskas, det skulle dammsugas
och torkas golv, kattlådan skulle rensas, det
skulle bäddas osv osv osv. och jag hann, med
lite matlagningshjälp av min pojkvän :)

sedan kom marie, tobias och mathilda hit :)
nu har dom, och mattias, just farit. nu kan
jag varva ner. och diska efter fikat såklart.

imorgon blir en rolig dag på nolia tror jag!
min mor, min mormor och min bror kommer
iaf ^^, och mattias ska stå på stora scenen
och sjunga :] det blir mys! ska visst bli asbra
väder också! :) sedan får vi se hur det går
att ta sig till repet nu när bilen är trasig :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar