måndag 24 augusti 2009

grattis mattias osv

idag är det mattias födelsedag. drog med honom
på bio och såg 'sommaren med göran', och jo,
jag skrattade en del. rätt skönt film :)
födelsedagsfikat var igår, men jag har kvar disken
nu ikväll. bleeeeeh. tur att vi blev bortbjudna
på middag igår i alla fall, annars skulle jag ha den
disken kvar också.
marie och tobias bjöd över oss på grillmiddag;
värsta nice :D sensommarsol, mycket god mat,
trevligt sällskap osv osv :)

kvällen innan; lördag, så var det fest på verket.
jag missade början av festen + RJs spelning
som var innan. Min goda ursäkt var att jag
själv stod och ägde upp scenen, på rock for peace
på hemmaplan, robertsfors. det var mys :]





















var förbi min lägenhet idag och hittade bajs.
i toan. bajs halva toan. jag blev less och äcklad
och tänker inte fortsätta hålla på där förrän
dom som haft den tills nu rengör den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar