tisdag 4 augusti 2009

4 augusti.

jag for till jobbet i morse. insåg där att jag
inte hade några kunder inbokade. "märkligt,
jag trodde att jag hade en klockan elva..."
men om inte, så lika bra att jag far till nolia!
så jag for hem med bilen och cyklade till nolia.
precis när jag kommit fram ringer emma
från salongen: "din kund är här". fan. tyckte
väl det! men jag stannade på nolia till fyra,
då jag for tillbaka till salongen och klippte.

kvällen har spenderats med mattias, maco
och jessica och kenny starfighter ;)

är så trött att jag måste sova varje dag efter
jobbet. suck suck suck. och än har jag bara
jobbat 9 dagar i sträck. måste ju avverka 20
innan jag blir ledig i en hel dag...
åh, jag vet! ni är så avundsjuka för att jag har
ett nystartat företag och måste jobba ihjäl mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar