onsdag 5 augusti 2009

strulonsdag.

var missnöjd på jobbet idag. skulle hålla
salongen öppen idag. så mellan tio och fem
satt jag där, och hade alldeles för lite att göra.
det var kanonväder, och fast att jag kanske
inte borde så satt jag ute en hel del, ett par
timmar säkert, och stekte och läste twilight :)

sedan var det tänkt att mattias skulle hämta
mig, men jag var tyyyp säker på att han skulle
glömma det. klockan blev fem, hans mobil
kopplade direkt till mobilsvar och jag fick ta
mig hem av egen maskin. less less less. trodde
att han helt enkelt sket i att hämta mig bara.
"och man kan väl för fan ringa iaf!!"

visade sig dock att han badat med mobilen,
och bilen hade gått sönder på väg till mitt jobb.
vad är oddsen att båda grejerna failar samtidigt?
nåväl. fick mig iväg till nydala ett tag iaf :)
det var mysväder och några vänner grillade.
jag, tomas och fredrik var bara där på en snabb-
visit dock. men jag får fasen sinnesro av att bara
vara nära vatten ett tag :)

och nu ska här bakas!
marie och tobias kommer och fikar imorgon, så
bäst att styra upp lite kakor! luckan där man har
plåtar osv strejkade dock när jag kakorna var
klara för ugnen, så jag fick gå över till tomas och
låna en plåt :P nu är nog ugnen varm,
dumlekakor here we go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar