tisdag 22 september 2009

out of energi

Jag är så jävla trött hela tiden. Spelar ingen roll
hur mycket jag sover. sov 9 timmar i natt. så
mycket har väl fasen inte sovit sedan jag var
spädbarn? vaknar ändå dödligt trött varje morgon.
spelar ingen roll om jag sovit 4, 6, 8 eller 10 timmar.
jag börjar tro att tröttheten inte är fysisk.

igår var tomas hos mig. synd att han är så upptagen
med allt helt tiden. man har tur om man kan få en
plats i hans schema nån gång varannan vecka typ? :P

i övrigt så repas det en del inför spelningen på fredag.
stämmer ryktet jag hört att det är pridefestival
scharinska samtidigt som vi spelar där? underbart..

jag vill styra inflyttningsfika nån dag till veckan.
men det är ju inte klart i lägenheten än! har ingen ugn
och ingen frys och garderoberna är inte klara än.
och som sagt så vill jag inget hellre än lägga mig och dö
i sängen varje gång jag kommer dit, så det blir inte så
mycket gjort heller. jag tar hand om katterna, orkar
eventuellt leta fram nått som liknar mat samt glo på TV
ett tag innan jag däckar.
jag ska bättra mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar