tisdag 29 september 2009

när vaknade du imorse?

Det var så skumt när jag kom till jobbet imorse!
För det första "försov" jag mig.. vaknade efter
nio och undrade varför i hela friden jag inte vaknat
åtta av alarmet? så jag skyndade mig att göra mig
i ordning och fara på jobbet. blev senare än vanligt,
men ingen hade öppnat ändå :O
Anna brukar alltid vara i alla fall en kvart innan,
men inte idag. Evelina var inte där, och Emma
som hade kund tio till och med, vars var dom?
Klockan blev kvart över tio, och ingen hade dykt
upp, inte ens Emmas kund!
Emma ringde och förklarade sig att hon försovit sig!
"Shit, det gjorde jag med.. men det är lugnt, din
kund har nog också gjort det.. och Anna.. och
Evelina?"
Nej, Anna var faktiskt sjuk, och Evelina dök upp
innan halv elva. Men fortfarande! Lite skumt :P

Då var det dags att betala andra hyran idag då.
En hyra på 900 kronor nånting.. alldeles lagom!
(har köpt massa grejer som hyresvärden ska stå
för egentligen, thats why)
Snart en månad i lägenheten.. Dags för fika i say!
Så på torsdag, då jäklar smäller det.
Dock har jag ju ingen ugn fixad än.. men jag ska
låna mattias kök ikväll, så det löser sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar