måndag 7 september 2009

måndag igen.

kunder, lägenhetsfix, kurs, handling, diskning..
höghastighetsvardag när den är som bäst.

stackars emmy. hon kom förbi salongen idag,
bara för att hälsa på mig. men jag tänkte precis
åka iväg och fixa i lägenheten då jag inte hade
nån kund på ett par timmar. så jag drog med
mig emmy till färg & tapet först och främst.
och hade jag råd att betala det jag skulle köpa?
nej, emmy fick betala det. sedan drog jag dessutom
med henne till lägenheten så hon fick måla och
jobba i en dryga timma. vilken hemsk vän jag är.
måste bjuda igen. samt komma ihåg att ge igen
pengarna så fort jag bara kan.

igår var vi och tog nya bilder med företaget :D
ändå nice, man är lite less på dom gamla bilderna.
och med drygt 1000 bilder att välja på + att dom
retuscherar bilder så måååste man väl lyckas på
nån bild iaf? ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar