torsdag 10 september 2009

man måste ha möbler.

igår for jag och mamma iväg på min lunch och
handlade. dammsugare, bredband och massa
mindre grejer. sedan for jag tillbaka på jobbet
och klippte lite. sedan bar det iväg igen.
ikeamöblerna kom. en säng inhandlades. dator
och TV likaså. sedan flyttades min soffa, mitt
bord och mina stolar samt kattklösträdet från
grubbe till pilgatan.

dock ställde vi bara in alla grejer i en hög. all
montering och placering kvarstår. rolig helg ;D

igårkväll sysselsatte jag och mattias oss med
att sätta ihop hans nya soffa. en stor jäkla
hörnsoffa. och det bästa av allt var kanske att
dom glömt att skicka med bruksanvisningen!
vi gissade oss till hur allt skulle sitta. höhö, den
är inte helt färdig än, men det börjar likna en
soffa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar