onsdag 23 september 2009

nattjobb och sovmorgon.

crazy nights at corona.
igår jobbade jag i garderoben. nåväl, typ i alla fall!
de första två timmarna hade ingen hängt in jackan,
så jag hängde vid entren istället, med Emmy och
vakterna. vi provade kvarglömda kläder och skrev
in äckliga drinktillsatser på kvitton på datorn, samt
missbrukade walkie talkien lite, haha. :)

så idag tog jag lite sovmorgon. började inte jobba
förrän ett. hann dessutom med att köpa skor
innan :D och lite lim och andra underhållande saker.
drog mig upp ur sängen vid elva, stekte en korv,
(ja, jag har inte så stort matutbud för tillfället :P)
dränkte den i dressing, hoppade ner i soffan och
tyckte att livet var charmigt. sovmorgon ftw.

2 kommentarer:

  1. hörrdu vart hittade du plonkan?

    SvaraRadera
  2. Det var en brud som hade hittat den, sökt på mitt namn och ringde mig osv osv :)

    SvaraRadera