fredag 16 oktober 2009

leaving this chapter behind.

. . . på många sätt nu. allt har förändrats.
idag är sista dagen på Creative. Suck. Så.. konstigt.
Jag har lagt ner min själ (och stor del av mina tillgångar :P)
på att få dethär att gå runt. Och jo, det har det väl gjort,
men det är så många omständigheter nu, så många egentliga
förutsättningar som inte finns längre.
jag ger upp. kastar in handduken. bättre lycka nästa gång.
har packat ihop mina grejer idag. lite vemodigt.
jag minns hur taggad och glad jag var när jag packade upp
grejerna. att packa ner dom nu är lite tungt.
Två flyttstädningar på bara drygt en månad nu,
this is the time of changes.

Idag är det fredag. Och jag måste säga att jag för tillfället
inte alls är taggad. Skulle önska att Rickard och Micke
inte jobbade, så det hade blivit rep.. men det får vänta
till på söndag..

Blir någon form av festlighet ikväll,
och imorgon moneymaking @ corona.
jag är dricksmästarn! klådde alla rekord med 153 kronor
i dricks för några veckor sedan, och förra helgen fick jag
ihop 80 kronor på min 2 timmar jag jobbade ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar