fredag 23 oktober 2009

call me. text me.

Nokia 6600i silver slide <3 jag har en telefon igen!
så igårkväll höll jag bannemig på att SMSa tummarna
av mig! bara för att jag kunde! :D

denna dagen har hittills innehållit en lägenhetsvisning,
och kommer att följas av Robertsfors. Kanske en
sväng förbi Johanna, sedan rep osv :)

Fjant skulle egentligen åka iväg ner till nån kille idag ;)
men det är ju så jäkla trassligt nu, när jag knappt vet
vars jag bor.. och att flänga runt som vi gör nu gör ju
kattstackarna lite stressade och förvirrade. Kanske inte
bästa läget att bli dräktig.. :/ det får tack och lov vänta
en månad! :)

För övrigt så kan det ju inte vara länge förrän mitt ben
ramlar av nu. Såhär jävla ont kan det ju knappt göra i
en höft! >_< tänkte fara och kolla upp det. skulle boka
en tid på vårdcentralen och få en remiss till röntgen,
tänte jag. Men när man ringer dit säger dom: Nej. Det
går inte. Vi har inga läkare här. Vänta en månad och
återkom! WHAT?! jag har ONT och det blir bara VÄRRE?
Men jag har alltså inte rätt att se en läkare. Vad är det
jag har betalat skatt till då? Sjukvård bland annat. Men
när jag väl behöver det.. GÅR det inte för tillfället?
Jag tycker det låter helt sjukt. "skynda dig att kolla upp
det, du kanske håller på att utveckla artros!" fick jag
höra av en massör som kollade på höften osv.
Nej men jag får väl dra på mig nån jävla obotlig sjukdom
så länge då, för läkare finns visst inte häromkring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar