lördag 10 oktober 2009

the driver.

jag var ledig igår. skulle egentligen stått på fashion
weekend-grejen som är i stan, men det hade visst
trasslat, så vi fick plötsligt ingen plats där :O

dock jobbade jag på corona. med emmy och frida :]
var först med på förfest hos joel och skjutsade lite
folk (stackars mimmi fick åka i skuffen :S :P) innan
jag började jobba halv elva.
det var dock ganska lugnt på corona, så jag blev
hemskickad innan ett! ;D (tur, med tanke på att jag
fick en tidig morgon med bröllop på creative!)
hade precis bytt till sovmundering och halvdött på
soffan då telefonen ringer.
redan i förväg har jag bestämt mig för att NEJ, jag
har lagt mig. jag kör inte mer. MEN..
"hej fyllechaffisen!"
"hej! vars är ni, vars ska jag hämta er!?"
tid och plats angavs, och jag blev gaanska less när
folk inte infann sig, så jag körde utan en del.
dock ringde dom såklart när jag nästan kört klart.
jag tänkte: NEJ och sa JA, och fick fara tillbaka till
stan och hämta fler.
men det gick bra, och trots allt fick jag en god natts
sömn, i alla fall mellan 3 och 7.30 :)
lite kaffe på det så är det ju på topp! x)

Droskan ikväll! HALLÅ, jag bor granne med droskan,
kom och invadera mig innan eller?!
men nej, folk har redan massa grejer att göra innan?
Dåligt. Vi ses hos mig innan, så det så! :)
vi verkar bli några iaf.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar