måndag 12 oktober 2009

full house

haha, vilken jävla helg!
i lördags var det droskan och royal jester.
jag tänkte styra förfest, och till slut kom faktiskt
Lizette, Jessica, Maco och slutligen gänget som varit
hos Tomas och sett fotboll ;P
dock var förfesten iiiiingenting jämfört med efterfesten.
allt som allt dök 37 personer upp. på mina 36 kvadrat.
min säng blev nerspydd och min soffa och ungefär hela
mitt golv blev nerspillt. Vid 3 skickade jag hem folk.
sedan somnade jag såklart på soffan. vaknade vid lunchtid
och hann precis ställa mig på skakiga ben och börja städa
då mattias ringde och upplyste mig om att
"dopet börjar om 45 minuter"
hade inte tänkt fara, men helt plötsligt fick jag panik och
sminkade mig och klädde på mig på en kvart.
men det var trevligt, lätt värt :) hem och repa sedan.

1 kommentar: