onsdag 17 juni 2009

tic tac - another year went by!

det är ju fint väder, trots allt.
jag trodde det skulle regna. :).

sitter på jobbet och har ingen kund för tillfället.
veckorna springer förbi, och till helgen är det
midsommar, sedan går vi mot mörkare tider.
jag har inte ens märkt att det blivit sommar än.









fast det är mycket som springer förbi utan att
man märker det. snart har det gått ett år sedan
vi drog igång allting på Creative Lounge.
jag tycker fortfarande att det känns nytt varje
gång jag kommer till jobbet.
jag tycker inte heller det känns som att jag varit
tillsammans med mattias sedan förra vintern.
det är 15 månader nu. känns som.. 5? 6? kanske!
crazy vad tiden går fort. har dessutom märkt att
nära vänner har blivit vuxna. köper hus, skaffar
barn, får seriösa heltidsjobb. är jag också vuxen?
det känns inte riktigt så. men vad vet man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar