måndag 22 juni 2009

en helg mellan helgerna

midsommar var tokmys! fler fester i
stugan i say! fast gärna med sol och lite
varmare vatten så man kan bada osv ^^

igår åkte jag hem för att repa.
det blev dock inget rep.

istället hann jag med en spontan fisketur
med min mor och min bror. mest för att
åka båt; det var så skönt väder osv :)
dock höll jag fasen på att dra upp
borgarskärsmonstret tror jag! :O
fick på en jäkla fetgädda, en bit över en
meter lång och tjock och farlig osv!
hann få den till båten, men den släppte :(













och kvällen spenderades i mycket trevligt
sällskap, först på andra varvet nere i
Sikahamn, sedan hos Hanna och Elins
föräldrar, med Hanna, Elin, Sofia, Sebastian
och Ida.. och Hannas lilla Tristan såklart :)

1 kommentar:

  1. Haha, drog du upp borgarskärsmonstret? De var bra gjort! Tänker just på alla minnen vi har därifrån. Helt sjukt mycket kul alltså. Kan vi inte spola tillbaka?
    Kramar

    SvaraRadera