torsdag 21 maj 2009

halvhelg.

konstigt med ledigheter mitt i veckan!

idag tvingade jag med Fjant och Harmony
(och ja, Mattias också för den delen..)
till stugan. Det var roligt. Fjant är min idol.
Bra bild på henne här förresten:





















För tillfället har just 3 chipspåsar och ett okänt
antal liter läsk och öl, samt lite annat smått och
gått förtärts i samband med en mysig liten
filmkvällsliknande aktivitet här på Skiftesvägen 37.
Jag, Mattias, Christ, Tomas och Fredrik har sett
hårdrocksdokumentär och jobbat på ölmagen.
Jag har ångest över det sistnämnda och tänker
bege mig ut och jogga i gryningen.

Ensam på jobbet imorgon, känns ganska bra att
ta på sig lite mer ansvar där nu innan jag helt
oansvarigt åker iväg till SRF en vecka ;)

Kulturnatta i helgen, supporta RJ, ja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar