tisdag 19 maj 2009

beachångest.

jag har beachångest över degmagen.
jag får dåligt samvete av att ens kolla på onyttiga saker.
och jag motionerar. som aldrig förr.

ta bara idag som exempel:
jag var lat och powerwalkade inte en timma innan frukost,
som jag faktiskt brukar styra upp mest varje dag,
så jag cyklade till jobbet istället. och hem.
sedan for jag och jessica ut och joggade.
men det räckte inte.
löpbandet på gymmet tycktes skrika efter mig.
så jag for dit en sväng och fortsatte springa.
sedan när jag ändå var där passade jag på att gymma också :)
nu vill jag kvällsfika. men det går inte.
beachångesten tar över.














(obs, magen på bilden... är inte min degmage, men den är ganska lik)


två veckor kvar! :| och typ.. 10 kilo från beachmage?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar